Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~koyot17 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany18.10.2006 @15:45:09 ostatnio na stronie18.02.2015 @14:35:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty14 komentarze157 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~miikadoo    05.02.2009 @17:50:01
Acceptable in the 80s
_______
" Ja nawet nie wiem jak ten Washington Irwin się nazywa."
MMM
~kashtan    19.05.2008 @21:58:24
elo! chcesz kupić haki?
ostatnio edytowane: 2008-05-19 21:58:49
~LaChupaCabra    12.05.2008 @22:53:08
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~nr0123    12.03.2008 @18:48:14
no to naprawde pozazdroscic bo mi kolory z coerla wogole sie nie podobaja
_______
jesteśmy jak liście, kruche, lekkie, pomarszczone którymi życie miota w każdą stronę
~MisterJedi    18.02.2008 @22:10:59
dziekuje
~kamilsien    04.02.2008 @23:06:58
to sie odezwij na gg. ja zazwyczja jestem permanentnie niewidoczna.
~kamilsien    04.02.2008 @17:10:32
to co, chetny na plener? bo mi sie nudzi ostatnio.
~niebezpiecznyprzypad    28.01.2008 @23:52:17
chyba sobie zartujesz, ona jest ładna :P.
choc za tak mila pomylke bardzo dziekuje .
~lukaszlada    25.01.2008 @18:59:36
Oj mi tez sie nudzi ..
~Nekta    25.01.2008 @02:02:30
Mi się nudzi, może masz ochotę na niebanalną modelkę?
(w sensie niewiarygodnie niefotogeniczną "modelkę" )

Albo na jakieś siakieś inne coś ażeby z nudów ie umrzyć
_______
"Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze"

J. Tuwim
~baranek    22.01.2008 @23:05:03
a gdzie studiujesz ?
~szyna161    05.11.2007 @17:10:05
dzieki za wstapienie do grupy
~maggie94    08.10.2007 @18:15:50
Dzięki
^chillinqua    28.08.2007 @16:17:22
dzieki
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~MalpaZielona    27.08.2007 @18:06:15
dzięki (:
~martahamadriada    27.08.2007 @16:31:00
dzięki, pozdrawiam serdecznie
~padzak    27.08.2007 @15:30:22
heh zamiar nieostrości na drugim zdjęciu celowy
_______
awake your mind.
~Lalaith    26.08.2007 @10:04:14
mam bardzo podobne zdjecie gdzieś na dysku jak Twoje profilowe
~Lalaith    26.08.2007 @10:00:16
dziękuje
pozdrawiam
~ipek    14.03.2007 @14:20:47
dziekuje;]
~KunDleShow    13.03.2007 @11:10:44
dziekuje :>
~relish    26.01.2007 @21:20:50
załątwione:D
_______
hepinez is izi ... !
~relish    26.01.2007 @21:15:49
co ty za 5zł bedziesz ja miał razem z wszystkimi zabawkami
_______
hepinez is izi ... !
~relish    26.01.2007 @21:11:31
moze chcesz ją kupic? chetnie oddam :D
_______
hepinez is izi ... !
~PhotoYoung    26.01.2007 @14:37:44
Dzieki za odwiedziny,
pozdrawiam serdecznie!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt